11/10/2005

EUREKA!
صبح پنجشنبه،قبل از حرکت به سوی دفتر،زمان مناسبی دارم برای وب گردی و وبلاگ گردی.طی وبلاگ گردی های امروز صبح،به دو کشف مهم و جدید نایل آمدم:
تا پایان سال جاری(شمسی) بیش از 80% متولدین سال های 64-65 به اونور(یعنی به قبل) در امتحان تافل شرکت می کنند.(در داخل یا خارج)-این تافل هم مثل آزمون کارشناسی ارشد به یک ویروس تبدیل شده که تقریبا شکل اپیدمی به خودش گرفته.نسبت به ویروس دوم به واسطه حضور پادتنِ تنبلی واکسینه هستم!
اما کشف دوم که یک کشف شخصی است!سایت همسر یکی از دوستان رو پیدا کردم.
دختر!این که خیلی باحال تر از چیزیه که ما فکر می کردیم!فکر کنم جدا کتاب اش ارزش خریدن داشته باشه!خوشمان آمد!...باید اعتراف کنم که خیلی حیف است که با چنین آدمی درگیر روابط زناشویی شد. من شخصا چنین افرادی را به عنوان یک دوست ساده همیشه ترجیح می دهم تا همیشه تصویر ذهنی خوبی از آنها داشته باشم.همین آقا با این همه اهن و تلپ در خانه دیدنی است.همیشه به حال دوستم تاسف می خورم که به جای زندگی مشترک درگیر بچه بزرگ کردن شده!

No comments:

Post a Comment