9/26/2003

هووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااا!
حكم سنگسار "امينه" لغو شد.واقعا خوشحالم.با وجودي كه براي لغو اين حكم چند ساله كه وكلاي امينه به هزار و يك قرو فر و دلقك بازي متوصل شدن كه عميقا من و متاثر ميكرد,اما خوب !حكم لغو شد.
تا حالا اصطلاح "كلاه شرعي "رو زياد شنيده بودم,الان كاملا برام ملموسه كه جريان چيه.
ميدونم.ميدونم كه در هر ثانيه اي كه من به راحتي نفس ميكشم ,در هزار و يك گوشه ي دنيا,اصلا تو همين شهر خودم,بيليون ها نفر دارن شكنجه و قصابي ميشن.ميدونم . ميدونم كه ما ادما,خودم رو ميگم,بار ها و بارها خودم با دست هاي خودم,خودم رو شكنجه كردم و به خودم دروغ گفتم و خيانت كردم و ... و ... و ...
ميدونم. ميدونم رسانه ها و تبليغات در هر ثانيه چه طوري من و ذهن من و تمام وجود من رو در دست گرفتن,بطوريكه بتونم بگم الان چيزي نيستم جز اوني كه مديا خواسته از من بسازه و اين امينه هم شايد از دايره ي اين داستان بيرون نباشه..
با همه ي اين حرفا,من,واقعا خوشحالم.

No comments:

Post a Comment